KKKC PARODŲ RŪMUOSE – ANDOS LACĖS „LINIJA YRA BEGALINĖ“

KKKC Parodų rūmuose (Didžioji Vandens g. 2, Klaipėda) 2017 m. balandžio 21 d., penktadienį, 17 val. atidaroma personalinė Andos Lacės (Latvija) kūrybos paroda „Linija yra begalinė“.

KKKC tęsia Lietuvos kultūros sostinės renginių ciklą ir kviečia susipažinti su artimiausių kaimynų menu. Tapyba, skulptūra, scenografija, instaliacijos, performansai – Latvijos menininkės Andos Lacės (Anda Lāce) kūrybinės veiklos laukas išties platus. Menininkės paveikslai, performansai, kuriuos ji rengia nuo 2010 metų kartu su šių laikų klasikinės muzikos kompozitoriais, darniai perauga į erdvines instaliacijas, skulptūrų kompozicijas, kurias pratęsia muzika ir videomeno kūriniai.

Daugiau...

KKKC PARODŲ RŪMUOSE – KAROLIO VAIVADOS „ŠVIESŪS PRISIMINIMAI“

KKKC Parodų rūmuose (Didžioji Vandens g. 2, Klaipėda) 2017 m. balandžio 21 d., penktadienį, 17 val. atidaroma personalinė Karolio Vaivados šviesos meno paroda „Šviesūs prisiminimai“.

Karolis Vaivada yra jaunosios kartos menininkas, tarpdisciplininės raiškos kūrėjas, pasirinkęs savo kūrybą perteikti šviesos meno forma. 2012 metais baigęs tapybos magistro studijas Vilniaus dailės akademijoje, pradėjo dalyvauti grupinėse parodose Vilniuje ir Kaune, surengė keletą personalinių parodų. „Šviesūs prisiminimai“ yra pirmoji jo personalinė paroda Klaipėdoje ir iki šiol didžiausias kūrybos pristatymas.

Daugiau...

GINTARO ZINKEVIČIAUS IR AGNĖS NARUŠYTĖS PARODA „PLAKATAI“

2017 m. balandžio 7 d. (penktadienį) 18 val. Klaipėdos fotografijos galerijoje KKKC parodų rūmuose atidaroma Gintaro Zinkevičiaus ir Agnės Narušytės paroda „Plakatai“.

1982–1996 m. Gintaras Zinkevičius gana nuosekliai fotografavo stendus, kuriuose būdavo klijuojami plakatai, iš pradžių – brežnevinės propagandos, paskui – perestroikos, dar vėliau – Atgimimo ir nepriklausomybės pradžios, kol galiausiai iš jų liko tik nuoplaišos – storas dešimtmečio sluoksnis. Pirmasis fotografo dėmesį patraukęs plakatas skelbė apie XIX Komjaunimo suvažiavimą ir priminė popmeno stilistiką. Dada ir Rauschenbergas to meto Lietuvos avangardistams buvo pasipriešinimo oficialiajam menui herojai. Fotografą suintrigavo akivaizdus neatitikimas – popartas, nepriimtinas Vakarų meno reiškinys, buvo naudojamas reikšti sovietinėms idėjoms. Ironija – neišvengiama. 

Daugiau...

BŪSIMOS