Fluxus dėžutė (KULTŪROS PASAS)
5–8 klasė
Trukmė: 1 val.
Fluxus – vienas įdomiausių judėjimų, susikūrusių XX a. Užsiėmimo metu bus pateikiami įdomūs faktai ir pavyzdžiai, sužinosime apie Fluxus pradininką Jurgį Mačiūną, aptarsime, kokias idėjas ir vertybes atstovauja fluksininkai ir kaip šis judėjimas paveikė garsiausius pasaulio menininkus. Edukacijos metu kursime kūrybiškas, eksperimentines ir alternatyvias Fluxus dėžutes, pabandysime išsiaiškinti, kas tas Fluxus heppening‘as, o galbūt bus puiki proga ir jame sudalyvauti!
Akriliniai, aliejiniai dažai, guašas ar akvarelė? (KULTŪROS PASAS)
1–4 klasė
Trukmė: 1 val.
Edukacijos tikslas – mažuosius parodų lankytojus supažindinti su skirtingais dažais, naudojamais tapyboje. Per pavyzdžius kartu su dalyviais aptarsime šių dažų pagrindinius skirtumus ir bandysime išsiaiškinti: kodėl gi menininkui taip svarbu pasirinkti tinkamus? Edukacijos metu aplankysime Parodų rūmuose eksponuojamas parodas ir aptarsime, kokius dažus naudoja kūrinių autoriai. Užsiėmimo metu dalyvių lauks smagi viktorina, dažų eksperimentas, na ir, žinoma, – negalima apie dažus tik kalbėti, reikia juos ir išbandyti!
Kas tas šiuolaikinis menas? (KULTŪROS PASAS)
7–12 klasė
Trukmė: 1 val.
Kyla klausimas: kas tas šiuolaikinis menas? Kaip suprasti šiuolaikinio meno parodas ir nuo ko pradėti jų analizavimą? Šios edukacijos tikslas – supažindinti su šiuolaikinio meno sąvokomis, mokytis suprasti ir tyrinėti parodas. Užsiėmimo metu sužinosime, kas yra objektas, performansas ir instaliacija. Parodų rūmuose esančias parodas analizuosime tiek per savo asmeninę, tiek per menininko interpretaciją, taip pat mokysimės žiūrėti į objektą atkreipiant dėmesį į detales, na, ir, žinoma, nepamiršime pasigilinti į parodos / kūrinio kontekstą.
Menas ir emocijos (KULTŪROS PASAS)
1–4 klasė
Trukmė: 1 val.
Pasitelkę 3 skirtingas emocijas bei KKKC Parodų rūmuose eksponuojamus skirtingų autorių įvairiais raiškos būdais sukurtus meno kūrinius, norime pakviesti edukacijos dalyvius dialogui su menininkais. Pasirinkę emociškai skirtingus meno kūrinius, norime dalyvius paskatinti pastebėti tas emocijas, jas įvardinti ir, atsiremiant nuo jų, reflektuoti savąsias. Edukacija konstruojama taip, kad pats menas tampa laidininku tarp dalyvių ir menininkų kuriamų emocijų pasaulių. Meno kūrinys naudojamas kaip priemonė įvardinti savo jausmams, juos pažinti ir pripažinti. Taip skatinamas prigimtinis kūrybiškumas, suteikiama erdvė dalyvių kūrinių individualiai interpretacijai bei savirefleksijai.