Parodos
Gilles-Ivan Frankignoul
Š.m. birželio 5 d. (trečiadienį) 18 val. KKKC Meno kieme (Bažnyčių g. 4) atidaroma Gilles-Ivan Frankignoul (Belgija) socialinės fotografijos paroda „Behind Concrete“.
Nuo gegužės 7 d. iki birželio 7 d. KKKC Rezidentūroje vieši rašytojas, fotografas, dokumentinių filmų režisierius Gilles-Ivan Frankignoul (Belgija).
Gilles-Ivan Frankignoul (g. 1980 m.) gyvena ir kuria tarp Briuselio ir Paryžiaus. Menininkas domisi politinėmis, socialinėmis ir ekonominėmis problemomis, jų refleksija visuomenėje bei žmonių ryšiuose.
G.I. Frankignoul yra baigęs kino studijas Briuselyje, dirbo videomenininko Sophie Whettnall asistentu. Vėliau, 2007 m., įkūrė savo įmonę „Playtime Films” (liet. Laisvalaikio filmai). Jis režisavo, prodiusavo trumpametražius, dokumentinius filmus, reportažus bei sukūrė du vaidybinius filmus. Filme „Hors jeu“ (liet. Nuošalė) šešetas aktorių eksperimentuoja dokumentine medžiaga, permąsto autodokumentikos žanrą. Vieną rugsėjo savaitę Briuselyje aktoriai kuria autodokumentinius naratyvus, susipinančius į bendrą filmą. Fantastiniame filme „Silence decades“ (liet. Tylos dekados) režisierius svarsto politinio meno reikšmę, politinius įsipareigojimus, gal net kuria socialinį Vakarų Europos 2000-2010 m. manifestą.
G.I. Frankignoul praėjusiais metais nusprendė keisti kūrybinę kryptį – palikęs kino industriją jis daugiau dėmesio skiria poezijai, dramaturgijai ir fotografijai. Klaipėdoje menininkas užsibrėžė tikslą – pasiruošti būsimiems savo projektams, tęsti refleksijas savo sociologinėse ir meninėse praktikose.
Menininkas aktyviai pildo miesto dienoraštį, jame Klaipėda ir apie Klaipėdą. Su dienoraščiu galite susipažinti internetinėje svetainėje http://klaipedadiary.tumblr.com/
Menininkas stebėjo ir fiksavo Klaipėdą, jo gyventojus, miesto prieigas. Gilles-Ivan Frankignoul uostamiesčio tyrinėjimą pro fotoobjektyvą prilygina plaukimui po vandeniu: „Kai paneriam pirmą kartą į vandenį, nežinome, ar vanduo šaltas ar šiltas. Mes visiškai panyram į jutimus. Pirmos sekundės po vandeniu yra ryškiausios, kol kūnas prisitaiko. Bandžiau išlaikyti šį konkretų pojūtį. Ir stebėti, kas už jo.“
Paroda veiks iki liepos 14 d.