Kviečiame į virtualius turus po ekspozicines erdves, kuriuose galite išvysti jau įvykusias parodas.

Nuo lapkričio 12 d. iki gruodžio 17 d. veikia Lietuvos fotomenininkų sąjungos Klaipėdos skyriaus rengta šeštoji Fotografijos šventės paroda.

Nuo spalio 8 d. iki lapkričio 7d. veikė dvi parodos: fotomenininko Edžio Jurčio „Būties nerimas“ ir lietuvio menininko Vygando Šimbelio paroda-projektas „Skaitmuo“.

Rugpjūčio 27 d. buvo pristatytas KKKC inicijuojamas meno projektas „Šiuolaikinės grafikos erdvės“ bei atidaryta Edmundo Frėjaus (1949–2009) skulptūrų ir piešinių paroda „Sugrįžtantys paukščiai“, kurie veikė iki rugsėjo 26d.

Liepos 23 d., penktadienį, buvo atidaryta Lietuvos dailininkų sąjungos Klaipėdos skyriaus organizuojamas tarptautinis formos meno festivalis FAKTAS-FORMA / FACT-FORM.

Festivalį sudaro 4 parodos: grupinė paroda „FORMAtas / FORMAt“, personalinė Rimanto Milkinto paroda „Milkinto pratimai / Milkintas’ Exercises“, lenkų skulptoriaus Mariusz Burdek paroda „Transkriptai / Transcripts“ ir grupinė medalio meno bei mažosios skulptūrinės formos paroda „X Medalis / X-Medal“ (Klaipėdos galerijoje). Festivalio tikslas – pristatyti daugiaprasmius skulptūrinės formos kūrinių sprendimus: mažosios plastikos, medalio, objekto meno, instaliacijų ir kt. formų kūrinius, siejant juos su erdve, aplinka ir žmogumi.

Birželio 18 d., veikė SETP STANIKAS (Lietuva / Prancūzija) paroda „JŪROS / LES MERS“ ir tradicinė Lietuvos architektų sąjungos Klaipėdos apskrities organizacijos (LASKAO) paroda „Klaipėdos architektūra 2020 | Laikinas grožis“.

Nuo gegužės 7 d., KKKC Parodų rūmuose buvo eksponuojamos trijų autorių parodos: Dainiaus Trumpio „Ir visa tai žolė apgaubs“, Jolantos Kyzikaitės „Maskaradas“ ir Živilės Minkutės „Nertis iš kailio“.

Dainiaus Trumpio parodos „Ir visa tai žolė apgaubs“ visuma susideda iš visiškai skirtingų istorijų, laikmečių bei geografinių vietovių, kurios tam tikru momentu susijungia į vieną jauseną, vaizdinį, mintį.

Autoriaus vaikystės prisiminimai iš pionierių stovyklos susipina su patirtimi besišlaistant po militarizuotos Sirijos miestus bei kaimus. Prisiminimai apie pagarbų jaudulį keliančias aktų sales, baseinus, kurie vaikystėje versdavo gėdytis savo nuogumo, sporto sales, kurios įkvėpdavo svajoti apie mažas beprasmes pergales, fabrikus, kuriuose daug ir sekinančiai dirbai, ligonines su savo išskirtiniais kvapais ir mintimis apie paskendimą tyloje, girdint naktines ligonių aimanas.

Jolanta Kyzikaitė jau beveik dešimtmetį savo kūryboje vysto žaidimų temą – nuo įvairių vaikiškų žaidimų atvaizdavimo kūriniuose iki žaidimo pačia tapyba, tapybine forma. Pasirinkdama ir analizuodama žaidimą „Medžioklė“, kuriame veikia persirengėliai, gyvūnai, o žaidėjas gudrauja, imituoja įvarius gyvūnus, Jolanta dar ankstyvojoje kūryboje paliečia karnavalo, „kailio“ keitimo, persirengėlių, kaukių temą. Persirenginėjimas, įsikūnijimas į gyvūnus ar kitus personažus yra vienas populiariausių vaikystės žaidimų, kuriame taisyklės tik instinktyvios arba sugalvotos žaidimo eigoje, priklausomai nuo to, esi gyvūnas ar medžiotojas.

Pagrindinis Živilės Minkutės parodos „Nertis iš kailio“ naratyvas – kūnas bei susidūrimas su savo kūniškumu. Kūnas pateikiamas kasdienai neįprastu kampu – odos fragmentų atspaudais. Instaliacijoje Živilė Minkutė kvestionuoja kūną kaip neišvengiamybę, kaip santykių tinklą su kitais, su aplinka ir pačiu savimi. Būtent pastarasis dažnai būna sudėtingiausias, atsiskleidžia kaip nesibaigiantis kūrimo ir perkūrimo procesas, kaip nuolatinė įtampa ir atotrūkis tarp savo kūniškos realybės ir siekiamybės, kylančios iš vidaus ar neišvengiamai į mus plūstančių vaizdinių.

Iki gegužės 2 d. veikė Viktoro Paukštelio personalinė paroda „Gambitas“ ir jungtinė Vitos Opolskytės ir Kazimiero Brazdžiūno paroda „X / Y“.

Paukštelis tapo ne tiek pačius meno istorijai svarbius paveikslus, kiek jų pėdsaką kultūrinėje atmintyje. Iš klasikų šedevrų jis perima tik pavienius kompozicinius motyvus. Tokį fragmentą tapytojas perkelia į tuščią erdvę arba sujungia su kitais fiktyviais vaizdais. Patyręs déjà vu jausmą žiūrovas įtraukiamas į Paukštelio interpretuotų kūrinių atpažinimą. Tai ne visada lengvas procesas. Tik kai kada tapytojas į pagalbą ateina su nuoroda į šaltinį savo paveikslo pavadinime.

Vita Opilskytė ir Kazimieras Brazdžiūnas – autoriai kalbantys skirtingomis meninėmis kalbomis, kartais labai nutolstančiomis viena nuo kitos, o kartais susikertančiomis tam tikruose taškuose. Vitos vaizduojami intymūs bei asmeniški buitiniai motyvai, žaismingi spalviniai santykiai, dailus potėpis, kone vaikiški piešiniai čia susimaišo su Kazimiero bejausmiu, beasmeniu potėpiu, nihilistinio ir susvetimėjusio pasaulio motyvais, skelbiančiais tuštumą. Tuo pačiu metu abiejų autorių kūrinius galima būtų traktuoti kaip šiuolaikinės kultūros vizualumo refleksiją, atspindinčią išsklaidytą, heterogenišką atvaizdų srautą ir komentuojančią dabartinio pasaulio, jo vaizdų bei įvaizdžių aktualijas.

Nuo vasario 26 d., KKKC Parodų rūmuose eksponuojama Ginto Kavoliūno fotografijų paroda „Nature morte” ir Sigitos Dackevičiūtės instaliacijų paroda „(Ekologinės) alteracijos”.

Iki 2021 m. vasario 21 d. veikė Lietuvos fotomenininkų sąjungos Klaipėdos skyriaus paroda „Penktoji Fotografijos šventė”.

KKKC Parodų rūmuose 2020 m. rugsėjo 4 – spalio 31 d. buvo eksponuojamas tarptautinis meno projektas „We can be heroes” / „Būkime herojais”, spalio 9–31 d. – LDS Klaipėdos skyriaus organizuota tarpdisciplininė paroda „Ledkalnis / Iceberg”, kuratorė – Danguolė Ruškienė.

2020 m. liepos 24 – rugpjūčio 23 d. KKKC Parodų rūmuose veikė Lietuvos dailininkų sąjungos (LDS) Klaipėdos skyriaus menininkų paroda „Vakarų vėjai ’20: (Ne)priklausomi”, skirta Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo 30-mečiui.

2020 m. birželio 19 – liepos 19 d. KKKC Parodų rūmuose buvo eksponuotos trys parodos: Lietuvos architektų sąjungos Klaipėdos apskrities organizacijos parengta kasmetinė architektų darbų paroda „Klaipėdos architektūra 2019 | Ribos”, Irmos Leščinskaitės kūrybos paroda „Mikropasauliai: abstraktūs atvaizdai” ir paroda „Klaipėdos bohema. Iš archyvų”, projekto autorė ir parodos kuratorė – Sondra Simana, ekspozicijos architektė – Gerda Antanaitytė.

Pirmajame virtualiame ture užfiksuotos dvi 2020 m. vasario 28-ąją KKKC Parodų rūmuose pristatytos parodos: Virginijaus Viningo retrospektyvinė tapybos paroda „Trys dešimtmečiai“ ir jaunųjų menininkiųgrupinė paroda „Ar ji ateina?“, kuratorė – Laura Stasiulytė-Gudaitė. Abi parodas, turėjusias veikti mėnesį, uždarė karantinas, todėl jų eksponavimo laikas buvo pratęstas iki gegužės 10 d.